Якщо оприлюднити проблему в Мережі, то вона вирішиться "упродовж декількох годин".
Якщо медзаклад відмовив хворому пацієнту в тестуванні на COVID-19 чи в госпіталізації — варто написати про це у соцмережі.
Таку пораду лікар-анестезіолог і доктор медичних наук Сергій Дубров озвучив в етері ток-шоу "Свобода слова Савіка Шустера".
"Найбільш ефективно, коли тобі лікар приймального відділення або сімейний лікар відмовляється надати допомогу й каже, що немає показань для госпіталізаці, (написати. — Ред.) пост у фейсбуці або в будь-яких соцмережах", — сказав Дубров.
За його словами, проблема вирішується "впродовж декількох годин" після оприлюдення.
"Ми всі в цьому вже переконалися. І тут більше недопрацювання саме місцевих органах самоврядування або навіть керівників закладів охорони здоров'я", — додав він.
Нагадаємо, цього тижня у Кривому Розі медики швидкої допомоги відмовили літній пацієнтці у госпіталізації. Відмову їй пояснили просто — немає місць у лікарні.
Схожа історія сталася у Запоріжжі, де швидка відмовилася приїздити до бабусі, яка перебувала у важкому стані.
Ще один випадок мав місце у Дніпропетровській області. Жінці, яка мала двостороннє запалення легенів і температуру 39°С, відмовили у госпіталізації, пояснивши це відсутністю місць у лікарні.
Лише після того, як рідні пацієнтів поскаржилися на дії працівників швидкої, жінок ушпиталили. Зараз вони проходять курс лікування у стаціонарі.