У МОЗ розповіли, з якими запитаннями українці телефонують на "гарячу лінію" із протидії коронавірусу

У МОЗ розповіли, з якими запитаннями українці телефонують на "гарячу лінію" із протидії коронавірусу

Фото: УНІАН

Дзвінки є безкоштовними з усіх українських номерів.

Від початку роботи (2 листопада) контакт-центру Міністерства охорони здоров’я України з протидії поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 від громадян надійшло близько 27 тисяч звернень.

Про це у середу, 11 листопада, повідомив заступник міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер, передає пресслужба відомства.

Серед найактуальніших запитань, що надходять до 150 операторів контакт-центру, він зазначив такі:

  • питання діагностики – 50%;
  • питання амбулаторного лікування – 8,9%;
  • безкоштовні та платні тестування – 6%;
  • порядок проходження самоізоляції – 5,7%;
  • підписання декларацій – 3,6%.

Дзвінки опрацьовуються як автоматичними системами (IVR) — 7 631, так і операторами — 19 188. Зокрема, 15 945 дзвінків прийнято та опрацьовано без черги, а 3 243 — завдяки функції "call back".

"Алгоритм роботи контакт-центру передбачає відповіді на запитання громадян, а також реєстрацію звернення громадянина у відповідній системі, яка автоматично надсилає його відповідальній посадовій особі центрального чи місцевого органу влади, спроможній, у межах компетенції, підготувати й надати вичерпну інформацію по суті звернення", — йдеться у повідомленні.

"Гаряча лінія" працює за номером 0-800-60-20-19. Дзвінки є безкоштовними з усіх українських номерів.

Нагадаємо, що в Україні 11 листопада зранку число інфікованих коронавірусом піднялося до 489 808. Кількість випадків COVID-19 за останню добу зросла на понад 10 600.

Контакт-центр від МОЗ: як він працює і на що скаржаться українці

Контакт-центр від МОЗ: як він працює і на що скаржаться українці

Повʼязані теми:

Стаття з добірки новин:
Коронавірус в Україні
Наступна публікація