Дзвінки є безкоштовними з усіх українських номерів.
Від початку роботи (2 листопада) контакт-центру Міністерства охорони здоров’я України з протидії поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 від громадян надійшло близько 27 тисяч звернень.
Про це у середу, 11 листопада, повідомив заступник міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер, передає пресслужба відомства.
Серед найактуальніших запитань, що надходять до 150 операторів контакт-центру, він зазначив такі:
- питання діагностики – 50%;
- питання амбулаторного лікування – 8,9%;
- безкоштовні та платні тестування – 6%;
- порядок проходження самоізоляції – 5,7%;
- підписання декларацій – 3,6%.
Дзвінки опрацьовуються як автоматичними системами (IVR) — 7 631, так і операторами — 19 188. Зокрема, 15 945 дзвінків прийнято та опрацьовано без черги, а 3 243 — завдяки функції "call back".
"Алгоритм роботи контакт-центру передбачає відповіді на запитання громадян, а також реєстрацію звернення громадянина у відповідній системі, яка автоматично надсилає його відповідальній посадовій особі центрального чи місцевого органу влади, спроможній, у межах компетенції, підготувати й надати вичерпну інформацію по суті звернення", — йдеться у повідомленні.
"Гаряча лінія" працює за номером 0-800-60-20-19. Дзвінки є безкоштовними з усіх українських номерів.
Нагадаємо, що в Україні 11 листопада зранку число інфікованих коронавірусом піднялося до 489 808. Кількість випадків COVID-19 за останню добу зросла на понад 10 600.