Ілюмінація, іграшки, надувні фігури: як американці прикрашають будинки і скільки на це витрачають

Ілюмінація, іграшки, надувні фігури: як американці прикрашають будинки і скільки на це витрачають

У передноворічні вечори американці родинами їздять околицями своїх міст, роздивляючись яскраво прикрашені будинки сусідів.

У США в передноворічні вечори за умов пандемії COVID-19 та соціальної ізоляції американці родинами їздять околицями, роздивляючись яскраві будинки сусідів. Ілюмінації в передмістях цього року стало набагато більше, а от від цукерок довелося відмовитись.

Про це йдеться 26 грудня в сюжеті ТСН.19:30.

Так, в передмісті Вашингтона звичайний будинок прикрашений ілюмінацією, іграшками, кумедними надувними фігурами. Для місцевої жительки Крістін Бірми розглядати прикрашені будинки - щорічна розвага.

"Цього року все по-іншому, але їздити дивитися на різдвяні вогні - одна з моїх улюблених традицій, тож я запросила кількох друзів цього року, ми все робимо дотримуючись безпечної дистанції. Я пишу їм адреси, ми ставимо в машинах різдвяну музику і мандруємо від дому до дому", - поділилася вона.

Торік, як розказав ТСН власник одного з будинків, і всі роки до того, він запускав у себе на галявині велику залізницю, аби діти могли погратися. І викладав для них цукерки. Розходилося по кілька тисяч за передріздвяні дні. Але зараз замість цукерок табличка: "Перепрошуємо, обмеження через COVID-19". За словами власника будинку, за струм цей місяць вони зазвичай платять утричі більше, ніж зазвичай.

Для багатьох яскраво прикрасити будинок обходиться недорого. Родини іграшки збирають роками, а деякі - поколіннями.

Але на прикрашання треба витратити зусилля та час.

"Приблизно шість годин у нас зазвичай іде на те, аби все тут прикрасити, так що як правило ми витрачаємо на те, аби нарядити будинок – зсередини і ззовні – цілий день", - каже власниця одного з будинків Логан Шапіро.

COVID-19 нещадно вдарив по малому бізнесу, але компанії, що продають різдвяні декорації та ілюмінацію, цього не помітили, ба навіть навпаки - перші замовлення почалися за два місяці до звичного часу ще наприкінці літа.

Ілюмінації та солодощі: скільки і на що витрачають американці у новорічні свята

Ілюмінації та солодощі: скільки і на що витрачають американці у новорічні свята

А власник іншої оселі Пекстон Бейкер спеціально запрограмував всю ілюмінацію на своєму будинку. Витратив кілька тисяч доларів, але не жалкує. Усі вогні включаються в зазначені моменти.

"Це приносить людям радість, іноді вони зупиняються, виходять з машин разом з дітьми, я бачу, як їм весело. Я роблю це для людей", - запевняє чоловік.

Цього року усі масові святкування в країні скасовані, місця на кшталт столичного зоопарку, куди на Різдво з'їжджався величезний натовп, зачинен. Але американці знаходять спосіб власноруч розрадити інших.

Повʼязані теми:

Наступна публікація