Авіаперевізники готуються до транспортування вакцин проти COVID-19: модернізують літаки та закуповують контейнери

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Авіаперевізники готуються до транспортування вакцин проти COVID-19: модернізують літаки та закуповують контейнери

Unsplash

У "Air France" повідомили, що готуються до тестового польоту зі зразком вакцини.

Міжнародні авіаперевізники вже зараз готуються до перевезення вакцин проти коронавірусу  від компаній Pfizer та Moderna. 

Згідно з нещодавнім опитуванням, лише 15% представників авіаіндустрії заявили про готовність щодо транспортування вакцин від Pfizer, яка вимагає температуру для збереження на рівні близько -70 градусів Цельсія. Тоді як близько 60% опитаних заявили, що можуть виконати вимоги Moderna, чия вакцина вимагає зберігання за -20 градусів Цельсія, інформує Reuters.

Зазвичай, авіакомпанії використовують контейнери з охолоджувальними матеріалами, такими, як сухий лід, для транспортування фармацевтичної продукції, але деякі не мають регулятора температури, що робить продукцію більш вразливою в разі непередбачених подій, наприклад, затримки рейсів.

Вже зараз авіакомпанії розглядають варіанти, починаючи від великої морозильної камери, яка може коштувати приблизно стільки, як маленький автомобіль, до багаторівневих контейнерів із рідким азотом для доставки вакцин, що вимагають глибокого заморожування.

Потенційному попиту на таку висококласну упаковку вакцин допомогли акції спеціалістів із холодних контейнерів, таких, як Cryoport Inc CYRX.O та німецькій компанії va-Q-tec VQTG.D. Вартість їхніх акцій за останній місяць зросла більш ніж удвічі.

Так, "Korean Air" вже спантеличилася підписанням контрактів на доставку морозильних камер з рядом постачальників. "На даний момент ми знаходимося в процесі підписання контрактів і з іншими виробниками", — сказав представник авіакомпанії.

Тим часом у "Air France" повідомили, що готуються до тестового польоту зі зразком вакцини однієї з вищезгаданих компаній (не уточнивши, з якою саме).

Зазначається, що одна з ключових труднощів транспортування вакцин полягає в тому, що літаки можуть перевозити тільки обмежену кількість сухого льоду, оскільки він з часом перетворюється на газ, витісняючи придатний для дихання повітря в салоні. Імовірно, всі широкофюзеляжні літаки можуть перевозити максимум близько однієї тонни сухого льоду в рефрижераторних і ізольованих контейнерах.

Тим часом, американська компанія Pfizer оголосила про повне завершення випробувального періоду своєї вакцини від COVID-19, яка на 95 % ефективна у боротьбі з легкою й тяжкою формами коронавірусу.

А напередодні фармацевтичний гігант оголосив про запуск у чотирьох штатах тестової програми з впровадження розробленої спільно з німецькою компанією BioNTech вакцини-кандидата від COVID-19. 

Американська компанія завершує випробування вакцини від коронавірусу

Американська компанія завершує випробування вакцини від коронавірусу

 

Наступна публікація