Коронавірус мутував і хутко шириться Європою: вчені розповіли про новий вид хвороби

Фото: pixabay.com

Новий вид коронавірусу пов'язують з іспанськими фермерами.

Європою швидко поширюється новий штамм коронавірусу під назвою 20A.EU1.

Його вперше виявили у сільськогосподарських робітників.

Про це пише FT з посиланням на дослідження вчених з Швейцарії та Іспанії, опублікованому на сайті Базельського університету.

Вчені стверджують, що друга хвиля пандемії в Європі може бути пов'язана з мутацією коронавірусу серед іспанських сільськогосподарських робітників. З літа 2020 року він поширився більшою частиною Західної Європи і нині на нього припадає значна частка нових випадків зараження COVID-19.

Мутований коронавірус отримав назву 20A.EU1. Його розповсюдженню посприяли люди, які поверталися з відпусток в Іспанії. Генетик Базельського університету і авторка статті Еммі Годкрофт вважає, що швидке поширення 20A.EU1 показує недостатність карантинних заходів для стримування пандемії.

Вона також зазначила, що вірус 20A.EU1 не схожий ані на жодну відому версію вірусу Sars-Cov-2. Крім того, в статті йдеться про те, що до нього була відома мутація, яка привела до появи штаму коронавірусу D614G. Вчені впевнені, що він зробив вірус більш заразним.

Раніше американські вчені провели дослідження та з'ясували, що пандемія коронавірусу стане причиною скорочення населення планети.

Повʼязані теми:

Наступна публікація